چگونه به بهبود عملکرد کلیه با طب میکرو چینی Osmotherapy؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به بهبود عملکرد کلیه با طب میکرو چینی Osmotherapy؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy طور فزاینده ای محبوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در سراسر جهان است. از آنجا که آن درمان گیاهی و خارجی بر اساس است، طبیعی است و عوارض جانبی در بیماران ایجاد نمی کند. مهمتر از آن، می تواند کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه، پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه با طب میکرو چینی Osmotherapy؟ ادامه مطلب را بخوانید، شما می توانید درک بهتری دریافت کنید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان طب چینی برجسته و منحصر به فرد در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، چین است. این درمان خارجی از طب سنتی چینی (TCM)، است که قادر به CKD درمان از علل از طریق حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه اساسا است. به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، به عنوان آن می تواند عملکرد کلیه از ریشه بهبود می بخشد.

چگونه آن را بهبود عملکرد کلیه با طب میکرو چینی Osmotherapy؟

سپس نقش این درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است.

- گسترش عروق خونی به تنظیم فشار خون و بهبود گردش خون، و سپس شما می توانید حجم خون در کلیه ها را افزایش می دهد و آن را مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها.

- Antiinflamatoria.Puede جلوگیری از واکنش ایمنی در بدن و جلوگیری از رسوب کمپلکس ایمنی در کلیه ها، که می تواند از آسیب بیشتر کلیه جلوگیری و محافظت از کلیه خود را.

- ضد انعقاد. هدف آن است که به حل لخته و بهبود پرفیوژن کلیوی موثر برای بهبود جریان خون کلیوی، بنابراین پیشرفت به وخامت بیشتر به تاخیر بیاندازد.

- تجزیه پذیری. نکته کلیدی از تجزیه پذیری است به تنزل ماتریکس خارج سلولی، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه موثر و به اندازه کافی.

از طریق یک روش سیستماتیک، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر بهبود یافته است، پس از آن شما می توانید پیشرفت بیماری کلیه را متوقف کند.

شما ممکن است تعجب که در آن شما می توانید این درمان موثر برای بهبود عملکرد کلیه، که در حال حاضر تنها در چین در دسترس است. بنابراین، اگر شما می خواهید برای دریافت پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، لازم است برای رسیدن به چین برای پردازش بیشتر، ما درمان خوب و خدمات را به شما بدهد. هر گونه سؤال؟ شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک و یا مشورت واتساپ دکتر ما: +8615732170898، ما می توانیم کمک بیشتری می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: